Klubben og banen

Vår bane er en av Norges flotteste 18 hulls baner, beliggende på en halvøy innerst i Trondheimsfjorden, kjent for sine gode forhold og nydelige omgivelser.

Hos oss blir man alltid godt mottatt! Vi har høye ambisjoner om å yte god service, i et hyggelig miljø hvor alle føler seg sett og ivaretatt. Vi fikser det meste!

På klubbhuset finner du vår kafé som selvsagt er åpen også for de som ikke spiller golf. I klubbhuset har vi også en velsortert proshop med kvalitetsprodukter. Kafeen og proshopen drives av golfklubben og alt overskudd går direkte tilbake til driften av klubben.

Stiklestad Golfklubbs golfbane ble anlagt og først tatt i bruk som korthullsbane (6 hull) høsten 1993. I 1999 startet opparbeidelse av nåværende hull 1-9, som ble offisielt åpnet 12. juni 2001. Byggingen av hull 10-18 startet i 2006 og de siste 9 hullene ble tatt i bruk i juni 2008.

Medlem

Vi ønsker alltid at flere skal oppdage vår fantastiske idrett og legger til rette for at nye golfere skal få den opplæring de trenger og bli integrert i det hyggelige miljøet.

Vi har aktiviteter for alle kategorier av golfspillere i alle aldre. Juniorgolf, seniorgolf, morsomme turneringer og mye mer.

Gjest

Som gjest skal du reise hjem med et smil om munnen. Du er overveldet over banens kvalitet og de nydelige omgivelsene. Neste besøk blir planlagt i bilen på tur hjem. Hjertelig velkommen til Stiklestad golfklubb!

Ansatte på klubben

De ansatte på klubben vil du som spiller ofte golf hos oss garantert møte på i en eller annen sammenheng. De ansatte i Stiklestad Golfklubb er alltid imøtekommende og behjelpelige med alle henvendelser du måtte ha.

Petter Hagström

Daglig Leder / Golf Pro

Ansvar for den daglige driften av klubben.

petter@stiklestad-golfklubb.no

Kjetil Pettersen

Klubbsekretær

Ansvar for resepsjon og daglig oppfølging av klubbhus.

kjetil@stiklestad-golfklubb.no

Bjørn Sverre Amdahl

Head Greenkeeper

Ansvar for vedlikehold og forbedringer av banen.

Daniel Le Priellec

Greenkeeper

Ansvar for vedlikehold av banen.

Styret i Stiklestad Golfklubb

Medlemmene i Styret er ofte å finne på klubben. Har du spørsmål, er det bare å ta kontakt, enten på e-post eller direkte hvis du treffer dem på klubben.

Åge Storhaug

Styreleder