Innendørssenter

Klubbmiljø også på vinterstid

Golfklubben har som mål å skape et miljø på klubben som varer hele året, ikke bare mai til oktober. Klubbhuset skal på vintertid være en møteplass hvor vi i tillegg til simulatorspill og putting, bare kan ta turen innom for en kaffe, møte andre, se golf på tv og kose oss.

Simulatorgolf

I klubbhuset på trones har vi 2 Trackman simulatorer som er de beste på markedet. For å få registrert dine runder med mye morsom statistikk og din egen trackmanhandicap laster du ned appen Trackman Golf på din telefon og registrerer deg. Når du skal spille er det bare å skanne en QR kode på simulatoren og du er i gang.

Puttingreen

Med en stor puttinggreen i tillegg til simulatorene, kan vi skryte av å ha et meget godt innendørs golfsenter på Trones!

Åpningstider og bemanning

Det er åpent for simulatorspill fra klokken 06.00-23.00. Utenfor klubbhusets åpningstider kommer du inn i simulatoren med egen kode via drivingrangen. Koden får du i din bruker på matchi, den virker for adgang 30 min før din bookede tid.  For klubbhusets åpningstider se forsiden.

Starttidbestilling

Starttid bookes i appen matchi eller på nettsiden matchi.se. 18 hull tar cirka 1 time per spiller (går raskere etter hvert som man blir vant å spille simulatorgolf). Det er bare mulighet å booke en person i matchi per time. Er man to som ønsker å spille 18 hull sammen bestiller man 2 timer etter hverandre, er man 3 spillere booker man 3 timer etter hverandre og så videre. Det er selvsagt lov å booke 1 time og spille 9 hull hvis man er to som har lyst å dele på 1 time.

Mulighet for booking er 7 dager før aktuell dag.

Turneringer og andre aktiviteter

Golf Nordic Lagserien starter i slutten av oktober, påmelding i golfbox.

Torsdagsrunden Lavterskeltilbud hver torsdag. Påmelding i golfbox hver uke.

Callaway Vinterserie setter litt ekstra krydder på ditt simulatorspill. Ny turnering hver uke og du spiller når du vil.  Påmelding på simulatoren.

Turneringer er litt mer tidsbegrenset enn månedsturneringer og det er påmelding i golfbox.

Closest to pin er en morsom konkurranse hvor alle deltakerne er samlede samtidig.

Mer info om de ulike turneringen finner dere gjennom å klikke på respektive link under denne teksten.